امکانات سامانه پارسامیت
قابلیت هایی که در جذب مشتریان و پشتیبانی بهتر از خدمات ، به آنها نیاز دارید
گفتگوی آنلاین با مشتریان
با پارسامیت خیلی ساده با مشتریان خود مستقیم صحبت کنید و از این ابزار پشتیبانی کارآمد ، برای توسعه کسب و کارتان استفاده کنید!
ابزارک گفتگو
ابزارک را از نظر گرافیک ظاهری و عملکرد ، متناسب با سایت خودتان شخصی سازی کنید.
در شروع گفتگو با ایجاد پرسش های تو در تو و اعمال گزینه هایی با عملکرد مختلف، پاسخگویی را نیمه خودکار انجام دهید.
امکان ویرایش ابزارک، تبادل داده کاربران بین گفتینو و سایت شما و نیز یکپارچه سازی گفتگوهای یک کاربر در دستگاه های مختلف فراهم شده است.
ابزارک گفتگو برای اجرای سریعتر ، تا حدامکان کم حجم و سبک طراحی شده و سرعت نمایش صفحات سایت شما را کند نمی کند.
ابزارک گفتگو قابلیت نمایش و چیدمان بصورت فارسی یا انگلیسی مناسب با نیاز شما را دارد.
سامانه پشتیبانی
برای سهولت در پاسخگویی به سوالات متداول کاربران ، با پاسخ های از قبل تعریف شده جواب دهید.
در شروع گفتگو با ایجاد پرسش های تو در تو و اعمال گزینه هایی با عملکرد مختلف، پاسخگویی را نیمه خودکار انجام دهید.
اشتباه نوشتاری در گفتگو طبیعی است، به راحتی پیام خود را ویرایش یا حذف کنید. همچنین لیست ویرایش های یک پیام هم در دسترس است.
در گفتگو، همیشه نیاز به نوشتن متن پیام نیست ، به آسانی از طریق ارسال صوت با یکدیگر گفتگو کنید.
در گفتگوها می توانید تصویر ، صوت و هر فایل دیگری ارسال و دریافت کنید.
پیام مخاطب را حتی قبل از ارسال آن ببینید و سریعتر پاسخگویی را انجام دهید.
با reply به هر پیام ، مخاطب را بهتر در گفتگو راهنمایی کنید.
فرم های سفارشی برای شروع گفتگو یا وضعیت آفلاین سامانه بسازید و اطلاعات دلخواه بیشتری از مخاطبان دریافت کنید.
امکان ویرایش ابزارک، تبادل داده کاربران بین پارسامیت و سایت شما و نیز یکپارچه سازی گفتگوهای یک کاربر در دستگاه های مختلف فراهم شده است.
بدون داشتن سایت یا وبلاگ و بدون نیاز به نصب کد ابزارک، لینک صفحه گفتگوی خود را به مخاطبان بدهید و با آنها مکالمه کنید.
در شروع گفتگو، مخاطب امکان انتخاب بخش هایی را برای مکالمه با اپراتورهای مربوطه که تعریف کرده اید خواهد داشت
سامانه شما در زمان های مشخص شده طی روزهای هفته ، آنلاین و در ساعات غیر کاری ، وضعیت آفلاین خواهد شد.
برای یافتن یک مکالمه یا مخاطبی خاص، با اعمال فیلتر های مورد نظر به سرعت آن را پیدا کنید.
در رایانه خود هم می توانید با استفاده از نرم افزار ویندوز و مک گفتینو، سامانه خود را مدیریت کنید.
در تلگرام پاسخ کاربران خود را بدهید و به سادگی مکالمات و بازدیدها را در این پیام رسان مدیریت کنید.
هر آنچه از کاربران نیاز دارید در دسترس شماست : مشخصات سیستم و مرورگر، صفحات بازدید شده، آخرین فعالیت ها و درج توضیحات جانبی
برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس ، جوملا ، و پرستاشاپ، به سادگی ماژول و افزونه گفتگو را نصب و استفاده کنید
هنگام پاسخگویی در ساعات مختلف شبانه روز، از حالت تاریک و روشن بخش مدیریت سامانه استفاده کنید تا تجربه بهتری از پشتیبانی داشته باشید.
اگر زمانی که به مخاطب پاسخ می دهید آنلاین نباشد، پیام شما برای او ایمیل خواهد شد.
در شروع گفتگو با ایجاد پرسش های تو در تو و اعمال گزینه هایی با عملکرد مختلف، پاسخگویی را نیمه خودکار انجام دهید.
با تعریف همکار به عنوان اپراتور در سامانه خود ، یک تیم پشتیبان و هماهنگ برای پاسخگویی بدون وقفه به کاربران داشته باشید.
اگر جواب سوال کاربر را نمی دانید ، گفتگو را به اپراتورهای دیگر ارجاع دهید تا بهترین پاسخگویی را داشته باشید.
بعد از پایان گفتگو ، از کاربران عملکرد اپراتور را در پاسخگویی ارزیابی کنید.
از کل آرشیو گفتگو ها ، اطلاعات کامل کاربران و یا در جستجو ها ، فایل خروجی دریافت کنید.
مخاطبان را دسته بندی کنید و بسته به هر گروه ، برای جذب یا پاسخگویی به آنها روش بهینه را اعمال کنید.
نگران مزاحمت کاربران در سایتتان نباشید، گفتینو آنها را مسدود خواهد کرد.
حضور اپراتورها در گفتگوها را بصورت لحظه ای مشاهده و عملکرد آنها را رصد کنید.
برای تسریع در روند پشتیبانی ، صفحاتی را در سایت خود می توانید به اپراتورهای دلخواه اختصاص دهید تا پیام کاربران در آن صفحات، فقط به اپراتور مورد نظر ارجاع یابد.
اگر بین گفتگوها به کمی استراحت نیاز دارید ، وضعیت خود را آفلاین کنید.
بررسی گزارش گفتگوی روزانه به برنامه ریزی شما در توسعه کسب و کار کمک می کند.
به آمار مکالمات ، امتیازات کسب شده و فعالیت هر اپراتور سامانه خود ، برای بهبود کیفیت پاسخگویی نیاز خواهید داشت.
هر زمان که افراد سردرگم روی سایت دیدید ، به جای آغاز گفتگو از سمت کاربر ، شما سر صحبت را باز کنید.
هنگام مکالمه با کاربران، می توانید آنها را با درج اطلاعات اضافی، شاخص تر کنید و برای جذب آنها در آینده اقدام کنید.